Soort werkzaamhedenAantal uren
Begin van het seizoen  
Bruikleenovereenkomsten invullen 1.50
Inspeel ballenkaart maken, uitprinten en plastificeren 1.50
Inspeel ballentassen nogmaals controleren, ballen oppompen en kaartjes eraan vastzetten 1.50
Mail opstellen en verzenden naar alle teams voor het ophalen van de inspeelballentassen 0.50
Inplannen 4 avonden voor het ophalen van de ballentassen, 2x Steenwijklaan en 2x Sportcampus 4.00
Bruikleenovereenkomsten archiveren en borggeld storten op eigen of op Sovicos rekening 0.50
Tijdens het seizoen  
Indien nodig slechte of lekke ballen omruilen 0.50
Indien nodig inspeel ballentassen aanvullen door kwijtgeraakte ballen 0.50
Netten en palen checken in Steenwijklaan en Sportcampus 1.00
Materialen in het materiaalhok controleren 1.00
Trainingsballen controleren en oppompen indien nodig 1.00
Inventarisatie bij trainers of ze nog materialen nodig hebben om trainingen te geven 1.00
Gasten- inspeel ballentassen controleren, juiste ballen in de tassen en ballen oppompen 0.50
Einde van het seizoen  
Mail opstellen en mailen naar de teams voor het inleveren van de inspeelballentassen 0.50
Inplannen 4 avonden voor het inleveren van de inspeel ballentassen, 2x Steenwijklaan en 2x Sportcampus inclusief terug betalen/storten borggeld 2.00
Inventarisatie ballen (Steenwijklaan + Sportcampus) + ingeleverd inspeelballentassen 8.00
Inspeel ballentassen gereed maken voor nieuwe seizoen 1.50
Gasten-inpeelballentassen gereed maken voor het nieuw seizoen 0.50
Mail opstellen en versturen naar alle teams na inventarisatie. Hierin vermelden welke teams complete inspeel ballentassen heeft geleverd en welke teams niet en hoeveel ballen we kwijt zijn. 1.00
Teams die geen complete inspeel ballentassen hadden ingeleverd , maar na inventarisatie wel compleet zijn, mailen en borg alsnog terug betalen/storten 0.50
Alle materialen en materialenkasten controleren en gereed maken voor nieuwe seizoen. 1.50
Inspeelballen registratieformulier bijwerken 1.00